FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bij mijn online bestelling aangeven in welke kleur, maat, etc. ik mijn artikel wens te ontvangen?
Bij het afrekenen van je bestelling kan je de gewenste kleur of maat kiezen of ingeven bij de opmerkingen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een e-mail met daarin de link naar de statuspagina van de bestelling. Daarop kan je een indicatieve verzend- of afhaaldatum terugvinden. In uitzonderlijke gevallen wordt deze datum bijgestuurd in de loop van de afhandeling van de bestelling omwille van leveringsproblemen in de winkel waarbij de bestelling werd geplaatst.
Koos je voor thuislevering van je bestelling, dan kan je van zodra je artikels bij ons vertrokken zijn op de statuspagina de link naar de website van onze transporteur vinden om je pakket te volgen. Koos je er voor om zelf je artikels in een van onze winkels af te halen, dan krijg je van ons een e-mail van zodra alles voor je klaar staat.
Waarom moet er om bepaalde artikels te kopen eerst contact opgenomen worden met een van onze winkels?
Artikels die omwille van hun omvang of delicate aard niet via onze transportpartner kunnen verzonden worden, bieden we niet via onze website te koop aan. Wens je het artikel online te kopen, dan contacteer je jouw winkel om een reservatie op te maken en/of de eventuele leverings- en montagevoorwaarden te kennen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Bij je bestelling voegen we een retourformulier waarin alle stappen beschreven worden om (een deel van) je bestelling aan ons te retourneren. Geen formulier in je doos gevonden? Neem dan contact op met de winkel waarbij je bestelling werd geplaatst, zij bezorgen jou een nieuw formulier.

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang als eerste alle nieuwtjes!