Hoe kan ik bij mijn online bestelling aangeven in welke kleur, maat, etc. ik mijn artikel wens te ontvangen?
Bij het afrekenen van je bestelling kan je de gewenste kleur of maat kiezen of ingeven bij de opmerkingen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een e-mail met daarin de link naar
de statuspagina van de bestelling. Daarop kan je een indicatieve verzend- of afhaaldatum
terugvinden. In uitzonderlijke gevallen wordt deze datum bijgestuurd in de loop van de
afhandeling van de bestelling omwille van leveringsproblemen in de winkel waarbij de bestelling
werd geplaatst.
Koos je voor thuislevering van je bestelling, dan kan je van zodra je artikels bij ons
vertrokken zijn op de statuspagina de link naar de website van onze transporteur vinden om je
pakket te volgen. Koos je er voor om zelf je artikels in een van onze winkels af te halen, dan
krijg je van ons een e-mail van zodra alles voor je klaar staat.
Waarom moet er om bepaalde artikels te kopen eerst contact opgenomen worden met een van onze winkels?
Artikels die omwille van hun omvang of delicate aard niet via onze transportpartner kunnen
verzonden worden, bieden we niet via onze website te koop aan. Wens je het artikel
online te kopen, dan contacteer je jouw winkel om een
reservatie op te maken en/of de eventuele leverings- en montagevoorwaarden te kennen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Bij je bestelling voegen we een retourformulier waarin alle stappen beschreven worden om
(een deel van) je bestelling aan ons te retourneren. Geen formulier in je doos gevonden? Neem
dan contact op met de winkel waarbij je bestelling werd
geplaatst, zij bezorgen jou een nieuw formulier.
Geen antwoord op jouw vraag?
Klik dan even verder naar het contactformulier en we helpen je zo snel mogelijk verder!
Nieuwsbrief
Schrijf je in en ontvang als eerste alle nieuwtjes!